قهرمانی

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری باید با ایجاد شرایط مناسب، و مشوق های لازم بستر را برای سرمایه‌گذاران در حوزه های مختلف بخصوص در حوزه ورزشی مهیا کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مریم قهرمانی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر به موضوع افزایش سرانه‌های ورزشی پرداخت و  اظهارداشت: با وجود حمایت و تخصیص بودجه از سوی شورای شهر در خصوص افزایش سرانه‌های ورزشی، شاهد پیشرفت قابل توجهی در این زمینه نیستیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج  با اشاره به سوله‌های ورزشی که قرار بود در سال ۱۴۰۰ افتتاح شوند، گفت: این وعده هنوز محقق نشده و روند اجرای پروژه‌ها بسیار کند است.

قهرمانی با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش و سلامت، بیان کرد: مدیریت شهری باید با ایجاد شرایط مناسب، سرمایه‌گذاران را تشویق به سرمایه‌گذاری در این حوزه کند.

وی همچنین خواستار نظارت بیشتر بر فضاهای ورزشی موجود در شهر و جلوگیری از تخریب و بی‌نظمی در این فضاها شد.

مریم قهرمانی بر ضرورت همکاری همه مسولین اجرایی برای حل مشکلات شهر تاکید کرد و  یادآور شد: با برنامه‌ریزی دقیق و همدلی می‌توانیم به شهری بهتر و باکیفیت‌تر دست پیدا کنیم و آرامش حداقلی را در شهر تامین کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =